zene hatása

Exkluzív 20% kedvezmény a Carglass® munkadíjából! 

Csak 3 napig elérhető ajánlat!  

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és szerezd meg 20% kedvezményét a teljes munkadíjból! 

✅ Gyors és professzionális szélvédőjavítás és -csere 
✅ Országos szervizhálózat 
✅ Kiváló minőségű anyagok és szakértelem 

Hogyan működik? 
1. Add meg nevedet és e-mail címedet az alábbi űrlapon. 
2. Kapsz egy e-mailt a kedvezmény linkjével. 
3. Ablaküveg csere esetén add meg az adataidat a linken keresztül és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot telefonon időpont egyeztetéssel kapcsolatban.  
4. Szélvédő javítás esetén foglalj időpontot a linken keresztül, és a kedvezmény automatikusan érvényesül. 

Ne maradj le! Az ajánlat csak korlátozott ideig* érhető el! 

*A kedvezmény igénybevételére az AMTS idején, 2025. március 28-31. között van lehetőség. A 20% kedvezmény 2025. április 30-ig történő foglalás esetén érvényesíthető. 

Nem tudod eldönteni, hogy javításra vagy cserére van szükséged? Az alábbi link segít eligazodni: https://www.carglass.hu/szolgaltatasok/szelvedo-javitas/ 

Kupon űrlap


* Kötelező mezők

Kivételes szolgáltatás és szakértelem

Kiemelkedő ügyfélélmény
Kiemelkedő ügyfélélmény

Legfőbb prioritásunk, hogy ügyfeleink biztonságban legyenek az utakon. Könnyen felveheti velünk a kapcsolatot, és megoldhatjuk a járműüveg problémáját – akár online, akár telefonon keresztül, akár úgy, hogy betér valamelyik szervizpontunkba. Sok országban technikusaink szervizekben történő szerelést és mobil kiszállást is nyújtanak, hogy szolgáltatásunk a lehető legkényelmesebb legyen az Ön számára.

Ügyfélelégedettség mérés a Carglass®-nál
Ügyfélelégedettség mérés a Carglass®-nál

Meg akarjuk oldani ügyfeleink problémáit – valami nehézséget veszünk, és lehetőséget teremtünk arra, hogy mosolyt csaljunk az arcukra. A Net Promoter Score (NPS) az ügyfélelégedettség fő mérőszáma, és büszkék vagyunk arra, hogy rendszeresen 85+-os NPS-értéket érünk el.

Folyamatos fejlődés
Folyamatos fejlődés

Folyamatosan ellenőrizzük a minőséget, meghallgatjuk az ügyfelek visszajelzéseit, és jobb munkamódszereket vezetünk be, hogy biztosítsuk a következetes, iparágvezető szolgáltatási színvonalat, mindig a megfelelő helyen, a megfelelő időben, minden alkalommal.