A weboldalon cookie-kat használunk, annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a legjobb szolgáltatást nyújtjuk Önnek. Folytassa a böngészést vagy tudjon meg többet a cookie-król itt. Rendben, megértettem.

Gyakran ismételt kérdések

1. A kőfelverődés javítható?

Igen, amennyiben a kőfelverődés mérete nem haladja meg egy 100 Ft-os érme nagyságát, és az üveg szélétől legalább 5-6 cm-re helyezkedik el. (Szerelő kollégáink bármely szervizpontunkon tudnak segíteni a sérülés javíthatóságának megállapításában.)

2. Mennyi időt vesz igénybe a javítás / csere?

A javítás 60 percet vesz igénybe, míg a csere 120-150 percet.

3. Meg lehet várni amíg elkészül?

Természetesen meg lehet várni, erre a célra kialakított ügyfélvárónkban, ahonnan kényelmesen nyomon követheti a munka menetét. Ez idő alatt ingyenes wifi, kávé és frissítő italok állnak rendelkezésére.

4. Van valami tennivalóm az autóval miután elkészült? Mire kell figyelni szélvédőcsere után?

Igen, van. A szerelést követően tilos 24 órán belül a gépkocsit autómosóba vinni. Továbbá semmiféle olyan tevékenységet végezni, amely megzavarná a ragasztó megfelelő kötését, így tilos például az üveget vagy a ragasztót megnyomni, megérinteni.

5. A szélvédőn lévő matricákkal mi lesz a csere után?

A szélvédőn található autópálya- és regisztrációs matricák kialakítása miatt, azok levételekor sérülhetnek. Az ügyfél felelősségére a regisztrációs matricát, amennyiben lehetséges, megfelelő minőségben visszaragasztjuk az új szélvédőre vagy, kérésére, egy fóliára ragasztva átadjuk.

A 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet értelmében a gépjárművek közúti közlekedésének feltétele a regisztrációs matrica szélvédőre történő felragasztása.
Amennyiben a regisztrációs matrica utángyártására szélvédőcsere miatt került sor, az utángyártott regisztrációs matrica átvételéig, de legfeljebb 30 napig lehet közlekedni a járművel.  Az utángyártás tényét az „Engedély regisztrációs matrica ismételt legyártására” elnevezésű dokumentum rendőrnek történő bemutatásával szükséges igazolni.

A regisztrációs matrica pótlásáról itt olvashat.

6. Az üveg körüli gumikeretet is cserélni kell?

Ez függ az autó típusától, a beszerelésre váró üvegtől. Erről tájékoztatjuk Önt a munka felvétele során.

7. Repedt szélvédőt lehet javítani?

Nem, javítani csak olyan sérülést lehet, mely nem nagyobb, mint egy 100 Ft-os érme, és az üveg szélétől legalább 5-6 cm-re helyezkedik el.

8. Szélvédőmön a karcolás eltüntethető polírozással?

Igen, viszont a polírozás torzulást okoz az üvegben, ezért a Carglass® nem foglalkozik ilyennel.

9. Milyen üveget szerelnek be?

Gyári beszállítótól származó, gyári minőségű, gyárival mindenben megegyező OEM üvegeket építünk be.

10. Előre egyeztetett időpontom van mobil kiszállásra. Mikor fog megérkezni a szerelő?

A szerelő az egyeztetett dátum reggelén fogja Önt keresni a pontos érkezéssel kapcsolatban.

11. Előre egyeztetett időpontom van. Mikor kell a szervizhez érkeznem?

Kérjük, érkezzen 10 perccel a megbeszélt időpont előtt. Késés esetén, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

12. Úgy tűnik esni fog az eső, amikor a mobilszervizes szerelő jön. Mit tegyek?

Technikus kollégánk felveszi Önnel újra a kapcsolatot, hogy van-e lehetőség a javítást fedett helyen elvégezni vagy új időpontot egyeztetünk.

13. Foglaltam időpontot, de módosítani szeretném. Hogyan tudom megtenni?

Hívja Call Center-ünket (06 21 300 5529) és kollégáink segítenek az új időpont kiválasztásában.

14. Mikor vannak nyitva a szervizek?

Általában hétköznapokon 8:00-17:00-ig, de ez szervizpontonként eltérő lehet. Tekintse meg telephely listánkat, ahol pontos információt talál a nyitva tartással kapcsolatban.

15. Hol találom a hozzám legközelebbi szervizpontot?

Tekintse meg szervizeink listáját: https://www.carglass.hu/carglass/carglass-szolgaltatasok/telephely-kereso/
Kérheti, hogy a Carglass® szerelője kiszálljon akár otthonához vagy munkahelyéhez Magyarország területén. A helyszíni kiszállást akkor tudjuk vállalni, ha Ön fedett, fűtött/hűtött helyet (télen minimum 5°C, nyáron maximum 30°C) tud biztosítani a munka elvégzéséhez.

16. A javítás befolyásolja a Casco bónuszomat?

Casco módozattól függ. További információkért kérjük, tájékozódjon biztosítójánál.

17. Kötelező biztosítás terhére ki tudom cseréltetni / meg tudom javíttatni a szélvédőmet?

Nem. Sem a saját, sem a károkozó kötelező gépjármű felelősségbiztosítására nem végezhető el a szélvédő javítása/cseréje.

18. Vagyonbiztosítás terhére ki tudom cseréltetni / meg tudom javíttatni a szélvédőmet, pótoltatni az oldal- vagy hátsó üvegemet?

Nem. Kizárólag Casco biztosítás terhére tudjuk az üveg szervizelését vállalni. Ilyen esetben kizárólag készpénzes munkavégzés jöhet létre és utólag tudja a biztosítónak benyújtani az általunk kiállított számlát.

19. Milyen fizetési módokra van lehetőség?

Szervizeinkben készpénzzel és bankkártyával is van lehetőség a számla kiegyenlítésére.

20. Mi az élettartam garancia?

Minden munkára (csere, javítás) élettartam garanciát vállal a Carglass®. Bárhol, bármilyen probléma adódik a szerelésből, javításból díjmentesen orvosoljuk.

21. Ha a szélvédőt nem a márkaszervizben cseréltetem, elveszik a garancia?

Az autó gyártói garanciát az általunk elvégzett szervizelés nem befolyásolja.

22. Épület, kirakat üvegezéssel foglalkoznak-e? Vállalnak-e épület-, bútorüveg javítást?

Nem, csakis gépjármű üvegek javításával, cseréjével és pótlásával foglalkozunk.

Kérjen ajánlatot most!

Időpont gyors és könnyű egyeztetéséhez adja meg autója adatait on-line most!

Kérjen ajánlatot online most!


Lépjen kapcsolatba velünk

Hívjon bennünket a 06 21 300 5529 telefonszámon H-P 8-17-ig.